Od 29.1.2024 (změna 1)

Nástupní tabulky TS 111 od 29.1.2024 (změna 1)

Vytvořeno na základě Poznámek k průběhu jednotlivých směn TS 111, změna 1, od 29.1.2024., ke stažení zde.

Červeně jsou zvýrazněny významnější změny oproti minulé verzi.


TURNUSOVÝ DEN
FILTRY SMĚN

(Při aktivním filtru nebude možné použít horní tlačítka TD pro přesun na určitý turnusový den. Pro reset filtru použij tlačítko "Zobraz vše")


1.TD 29361-9619: PO-PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ Loko je odstavena od 29371, příjezd 7:56.

❯ Loko vždy odstavena na kol. 518, souprava v bramborách, sestavení soupravy zálohou na kol. 511.

❯ 29361 v ŽST Praha hl.n. zastavení pro nástup posunové čety!

❯ 29361 po příjezdu na PMv (Masarykovo-Viadukt) vyjedeš s posunovačem směr Bubny a zasunete do Dvorany.

❯ V Kralupech objetí s posunovačem.

❯ 9607 předáváš na 29370, odjezd 7:04.

❯ 9616 bereš vlakovou ej od 9312, příjezd 7:00.


ⓘ dodatečné informace z provozu - zobrazí se po rozkliku

"Pár cenných rad.
1. Místo odstavení lokomotivy a uložení klíčů není vždy stejné (ověřeno praxí). V ideálním případě telefonicky kontaktovat výpravčího odjezd večer před směnou a zjistit, kde lokomotiva stojí a zda jsou klíče u něj. V případě neúspěchu zkusit strojmistra 471.
2. Průvodce v odjezdu má dle informací od výpravčího přerušení do 3:30. Do této doby tam nikoho nepřivěsí, není tedy nutno ráno spěchat.
3. Oba Peršingy (074 a 087) mají původní LVZ, takže nezapomínat při objíždění na vypnutí LVZ. Kdo zapomene, daleko nedojede.
4. Nutno si oprášit znalost spodních rychlostníků z Prahy do Kralup a zpět.
5. Pokud budeme v Kralupech chtít udržet dobrou atmosféru u staničních zaměstnanců, v případě vjezdu na čtvrtou kolej nutno zastavit čelem vedle domečku (asi výtah) nebo až za ním viz. obrázek zde. Výpravčím tak zůstane volný přechod před dopravou i po objetí a posunovač nebude mít přechod v místě rozpojení."

Jan Jedlička, 20.12.2023

"Zdar hoši, Ještě bych doplnil info ke směně 111/01.
Ráno jsem cca hodinu hledal klíče od mašiny na ONJ. Kolega, co ráno přiváží 29370, odstavil masinu na 518. kolej a klíče dal ke strojmistrům. Strojmistři tam na ně nemají háček s popiskem, protože k nim klíče nepatří. Tudíž mi bylo řečeno, že klíče jsou v Záběhlicích (strojmistr si jich nevšiml, byly pověšeny u nějakých ostatních náhradních klíčů). Po příjezdu do Libně mě vzali na 101. kolej. Volal jsem na CDP s dotazem, zda budeme objíždět tady, nebo ještě dál. Na to se mě výpravčí s údivem zeptal: ,,ty budeš objíždět?!". Na PMn Viaduktu se musí posunovat až za označník, souprava se nevejde. 9604 a 9607 vždy s 10 minutami zpoždění, v Kralupech vycházelo objetí jen tak tak."

Martin Fojta, 13.12.2023

"...navážu na Martinovo info o 111/1
Já měl mašinu v 500a a klíče u výpravčího v Záběhlicích. V Libni úplně stejný scénář, příjezd na 101, telefonát a údiv.
Jinak největší problém byla asi spolupráce s Kralupskou vlakvedoucí, která zápasila s brzděnkou a s TB5. "

Vojta Valeš, 13.12.2023

"...chtěl bych se podělit o nějaké maličkosti ze směny 111/1.
Dostal jsem čtyři patrové vozy ale do provizorní zastávky Praha Holešovice zastávka se vejdou jenom tři vozy a to ještě jen tak tak.
Práce s posunovači byla výborná jak na Masarykově nádraží, tak v Kralupech nad Vltavou. Pozor ale na děličník při zasouvání soupravy k perónu na Masarykově nádraží.
Jinak se snad nic záludného nestalo."

Radek Toula, 11.12.2023


1.TD DispD: SO

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ Po vystavení z depa, nahlásit se na CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213 kde se domluví posun a rozhodnou o umístění.

❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).


1.TD DispD: NE

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ Po vystavení z depa, nahlásit se na CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213 kde se domluví posun a rozhodnou o umístění.

❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).


2.TD Střídání EMJ: celý týden

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ Bez poznámek


3.TD 9931-8835: PO-ČT

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9931 bereš od 9931, příjezd 9:14, v depu Libeň odstavuješ na 9940.

❯ 9636 bereš od 9927, příjezd 8:56, udělat ÚZB+ZOB, souprava jezdí do druhého dne.

❯ 9651/9904 odstavíš na místo dle pokynů výpravčího, nocleh v budově žst. Masarykovo 3. patro, stejný vchod jako sídlo OŘOD-S. Telefon na recepci nocležny: +420 607 400 100. Detailní popis najdeš v MAPSISu, hledej Odpočinkové místnosti a ubytovací zařízení.

❯ 9929 předáváš na 9924, odjezd 08:33.

❯ Na Smíchově je k dispozici místnost pro PDOJ či přerušení společná s vlakovými četami, vchod přímo z 1. nástupiště, vchod zabezpečen elektronickým zámkem (kód zde), detailní popis v MAPSISu - hledej Místnosti určené k čerpání přerušení ve směně, k dispozici rovněž skříňka jen pro TS 111 zabezpečená zámkem, aktuální kód zámku naleznete zde.

❯ 8828 bereš postrk od 8825, příjezd 9:39.

❯ 8835 spojíš s Sv8838 z Phj, příjezd 12:34 a jede postrk 8838.


3.TD 9409-71080: PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9409 bereš postrk od 5808, příjezd 9:04.

❯ 9416 předáváš na 5823, odjezd 11:50.

❯ 929 bereš od 681, příjezd už 11:12.

❯ V HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.

❯ 942 po příjezdu na Phn připravíš 955, poté vzájemná osa se strojvedoucím 922, příjezd 19:43.


3.TD 5813-5820: NE

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 5813 bereš od 9408, příjezd 7:36.

❯ 5813 pokračuje dále do Kon, stejně tak bereš 5815 z PHm, příjezd 9:49 a pokračuješ do Kon.

❯ 5820 předáváš na 9417, odjezd 13:20.


4.TD 9996-514: PO

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9929 předáváš na 9924, odjezd 8:33.

❯ Na Smíchově je k dispozici místnost pro PDOJ či přerušení společná s vlakovými četami, vchod přímo z 1. nástupiště, vchod zabezpečen elektronickým zámkem (kód zde), detailní popis v MAPSISu - hledej Místnosti určené k čerpání přerušení ve směně, k dispozici rovněž skříňka jen pro TS 111 zabezpečená zámkem, aktuální kód zámku naleznete zde.

❯ 514 přijede 9:18, na Phj odstavíš na 29337, odjezd 16:59.


7.TD 9916-9959: PO-PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9916 bereš od 9915, příjezd 6:40.

❯ 9927 odstavuješ v depu Libeň na 9636.

❯ 9940 bereš od 9931, příjezd 9:41.

❯ 9943 předáváš na 9946, odjezd 14:33.

❯ Na Smíchově je k dispozici místnost pro PDOJ či přerušení společná s vlakovými četami, vchod přímo z 1. nástupiště, vchod zabezpečen elektronickým zámkem (kód zde), detailní popis v MAPSISu - hledej Místnosti určené k čerpání přerušení ve směně, k dispozici rovněž skříňka jen pro TS 111 zabezpečená zámkem, aktuální kód zámku naleznete zde.

❯ 9950 bereš od 9947, příjezd 15:10.

❯ 9959 předáváš na 9962, odjezd 18:33.


8.TD 9119-9356: PO-PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9119 bereš postrk od 9114, příjezd 9:25.

❯ 9120 předáváš na 9125, odjezd 11:01.

❯ 9630 bereš od 9627, příjezd 11:46.

❯ Po příjezdu 9633 na PhM posunem vyjedeš na Hrabovku, do koleje zajede 8608, příjezd 14:00, na ni pak najedeš, spojíš a jedeš 9335.

❯ 9340 předáváš na 9347, odjezd 17:23.

❯ 9349 bereš od 9342, příjezd 17:30, v Kon se zadní ej odpojí a jede 9354, odjezd 19:18, ty zůstáváš se svojí ej na 9356.

❯ 9356 předáváš na 8615, odjezd 21:23.


9.TD DispO-DispR: PO-ČT

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).

❯ Při výjezdu dohodnut posun s CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213.

❯ Dispečerská souprava nocuje v depu Libeň, strojvedoucí v Hotelu Step.

❯ Vlaky Sv 71130 a 71138 se aktivují v případě potřeby.


9.TD DispO: PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).

❯ Při výjezdu dohodnut posun s CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213.

❯ Vlaky Sv 71130 a 71138 se aktivují v případě potřeby.

❯ Dispečerková souprava zůstává přes víkend v celku (nebo dispozic strojmistra), pravidelně odstavena na koleji 514.

❯ 29098 sleduj orientaci soupravy - přijeď vždy Syslem do Phj (Odjezd) kvůli orientaci všech souprav stejně, kvůli prohozu a řazení vozidel. Otočení soupravy dohodni se strojmistrem Phj2.

❯ s9995 + s9651: Po příjezdu do Phj všechny Sysly zajíždí do kolejí 512 - 518, zde loko odstupují, připravíš soupravy na odtažení (viz manuál v MAPSISu).

❯ Záloha ve 22:40 odtáhne všechny soupravy. Loko se následně spojí v konvoj a odjedeš do depa Vrš.

❯ Vše provádíš s kolegy 111/15 (9967) a 111/20 (9931). Děčíňák od 9965 předá loko a jede spát na Phn.


10.TD DispR: PO

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ Celá souprava, včetně loko je pravidelně odstavena v Záběhlicích v koleji 514. V případě mimořádností se informuj u strojmistra Phj2.

❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).

❯ Vlaky 71130 a 71138 se aktivují v případě potřeby.

❯ Při výjezdu dohodnut posun s CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213.


14.TD 9924-9967: PO-PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9924 bereš od 9929, příjezd 8:20.

❯ 9935 zůstává na 9942, před 9942 ÚZB.

❯ 9951 předáváš na 9954, odjezd 16:33.

❯ Na Smíchově je k dispozici místnost pro PDOJ či přerušení společná s vlakovými četami, vchod přímo z 1. nástupiště, vchod zabezpečen elektronickým zámkem (kód zde), detailní popis v MAPSISu - hledej Místnosti určené k čerpání přerušení ve směně, k dispozici rovněž skříňka jen pro TS 111 zabezpečená zámkem, aktuální kód zámku naleznete zde.

❯ 9958 bereš od 9955, příjezd 17:10.

❯ 9967 předáváš na 9967, odjezd 20:22.


15.TD 9967-9923: PO-ČT

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9967 bereš od 9967, příjezd 20:10.

❯ Střídání WTB: jsi k dispozici pro případné rozřazení souprav, spolupráci s dílnou, zbrojení, aj.

❯ 9923 předáváš na 9922, odjezd 8:03.


ⓘ dodatečné informace z provozu - zobrazí se po rozkliku

"Já taky doplním info z nočního “Střídání WTB”. Kebab na Smichove má do půlnoci, takže vecere dobrá. S 9967 mě pustili v cca 20:16, takže o par minut dřív. Hranice na Jihu jsou ve 21:06 a Já už měl ve 20:45 odstaveno. Souprava tam stojí pouze jedna a to je ta naše. 2 stojí v Řevnicích a 1 na TGM. Pokud pro nás nebude žádná práce, tak máme cca 6 hodin spánku. Ráno klasika UZB s vozakem, žádná ceta s námi nejede (čeká na Smíchově). Z Jihu opravdu odjíždět na čas. Když pojedete dřív, tak vás nechají stát na Vyšehradě a pustí až za osobákem, který jede 4:45 z hlavního. Jízdní doby na Řevnice jsou v pohodě, dá se krásně stíhat. Po příjezdu 9923 na Smíchov je osa 11 minut po našem příjezdu. Střídá nás Děčíňák a přijel Rg 1522 (soupravou z hlavního). Když to pojede vcas a přijde vás vystřídat o chlup dřív, tak se dá stihnout 755 na hlavní, která je od Radotína v závěsu za námi."

Jan Jaroš, 12.12.2023


15.TD 9967-8813: PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9967 bereš od 9967, příjezd 20:10.

❯ s9993: Po příjezdu do Phj všechny Sysly zajíždí do kolejí 512 – 518, zde loko odstupují, připravíš soupravu na odtažení (viz manuál v MAPSISu).

❯ Záloha ve 22:40 odtáhne všechny soupravy. Loko se následně spojí v konvoj a odvezeš do depa Vrš.

❯ Vše provádíš s kolegy 111/9 (DispO) a 111/20 (9931). Děčíňák od 9965 předá loko a jede spát na Phn.

❯ 8813 předáváš na 8814, odjezd 6:45.


15.TD 5815-5837: SO

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 5815 bereš od 9410, příjezd 8:36, v Nbh předáváš a pokračuje dál.

❯ 5818 bereš od 5818, příjezd 10:56.

❯ 9422 předáváš na 5831, odjezd 14:50.

❯ 9421 bereš od 5826, příjezd 15:04.

❯ 5837 v Nbh předáváš a pokračuje dál, odjezd 19:01.


15.TD 9900-9923: NE

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 71160 jede v řazení 4x 162 WTB pro 9900, 9990, 9992 a 9996. Dispečerková souprava zůstává přes víkend v celku (nebo dle dispozic strojmistra).

❯ Loko přiveze strojvedoucí 111/21, jede s ním děčíňák.

❯ Všechny soupravy jsou nově otočené stejně, tj loko z odjezdu v čele k Edenu. Všechny loko na 71160 tedy jedou z depa otočeny 2. stanovištěm do Jihu.

❯ Po příjezdu 71160 loko rozházet vždy po jedné do kolejí 512 - 518 až k zarážedlu dle pokynů výpravčího.

❯ s71160^ = loko pro 9996, s71160pohotová = loko pro 9900.

❯ Konkrétní přiřazení loko k soupravě dohodni dle možnosti s výpravčím Záběhlice a strojmistrem Phj2.

❯ 21:40 záloha nasune 9992, 9990, 9902 na loko, 23:00 záloha nasune 9996, případně i 29099 na loko.

❯ 512 - 518 stojí Sysly připravené na ranní výjezdy, hranice vždy 40´ před odjezdem vlaku.


16.TD Střídání EMJ: celý týden

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ Bez poznámek


20.TD 9409-948: PO-ČT

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9409 bereš postrk od 5808, příjezd 9:04.

❯ 9416 předáváš na 5823, odjezd 11:50.

❯ 929 bereš odstavenu od 681, příjezd už 11:12.

❯ V HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.

❯ p955: po dojetí 942 do Phn připravíš 955, poté vzájemná osa se strojvedoucím 922, příjezd 19:43.

❯ Po 71080 nocleh v depu Vrš, pokoj 307, klíče u strojmistra, viz Organizační opatření v MAPSIS.

❯ 921 V HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.

❯ 948 předáváš na 688, odjezd 12:45.


20.TD 9931-9651: PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 9931 bereš od 9931, příjezd 8:40, v depu Libeň odstavíš na 9940.

❯ 9636 bereš odstavenu od 9927, příjezd 8:56, udělat ZOB, souprava jezdí přes noc.

❯ Po příjezdu do Phj všechny Sysly zajíždí do kolejí 512 - 518, zde loko odstupují, připravíš soupravu na odtažení (manuál v MAPSISu).

❯ Záloha ve 22:40 odtáhne všechny soupravy, loko přidáš k Lv 71161 do depa Vrš, odváží strojvedoucí 111/15 (9967).

❯ Vše provádíš s kolegy 111/15 (9967) a 111/5 (DispO). Děčíňák od 9965 předá loko a jede spát na Phn.


20.TD 949-71080: SO

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 949 bereš od 928, příjezd 13:43.

❯ 949 v HKh záloha přestaví soupravu v ŽST.

❯ V HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.


20.TD 949-948: NE

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 949 bereš od 928, příjezd 13:43.

❯ Po 71080 nocleh v depu Vrš, pokoj 307, klíče u strojmistra, viz Organizační opatření v MAPSIS.

❯ 921 v HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.

❯ 948 předáváš na 688, odjezd 12:45.


21.TD 2561-9306: SO

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 2561 bereš od 2554, příjezd 18:05.

❯ U vlaku 8891 v ŽST Praha hl.n. zastavení pro nástup vlakové čety.

❯ 9306 předáváš na 9313, odjezd 5:53.


21.TD Střídání WTB: NE

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 71160 jede v řazení 4x 162 WTB (pro 9900, 9990, 9992 a 9996). Dispečerková souprava zůstává v celku v Phj na 514.

❯ Jede s námi ještě děčíňák z TS 161.

❯ Připravuješ Sv 9990 a 9992. Sv 9992 přestavíš do odjezdové koleje, provedeš brzdu s vozmistrem a předáváš před těsně odjezdem.

❯ Všechny soupravy jsou nově otočené stejně, tj loko z odjezdu v čele k Edenu. Všechny loko na 71160 tedy jedou z depa otočeny 2. stanovištěm do Jihu.

❯ Po příjezdu 71160 loko rozházet po vždy po jedné do kolejí 512 - 518 až k zarážedlu dle pokynů výpravčího. Konkrétní přiřazení loko k soupravě dohodni dle možnosti s výpravčím Záběhlice a strojmistrem Phj2.

❯ 21:40 záloha nasune 9992, 9990, 9902 na loko, ve 23:00 záloha nasune na loko 9996, případně i 29099.

❯ V 512 - 518 stojí Sysly připravené na ranní výjezdy, hranice před vlaky 40 min před odjezdem.


22.TD 600-29012: celý týden mimo PÁ+SO

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 600 bereš od 140, příjezd 19:55.

❯ V ÚLh po příjezdu objedeš, zatáhneš na kol. 5a (Plato) a aktivně odstavíš, klíče do nástupní místnosti strojvedoucích ÚLz.

❯ 600 přechází druhý den na 620, odjezd 4:40.

❯ Provedení posunu se může lišit, posunuj dle pokynů vedoucího posunu ÚLh.

❯ Pro odpočinek možno využít nástupní místnosti ÚLZ a spací místnosti přímo naproti, klíče v nástupní místnosti ÚLZ. Viz i Organizační opatření v MAPSISu, vstup na In-kartu.

❯ 29601 bereš odstavenu od 29602, příjezd 00:04.

❯ Sv 29611 odjíždět z žst. až po nahlášení vlakové čety! Sv 29611 pojede i vlaková četa!

❯ V Teplicích 29601/601 posun bez posunové čety. JZB s četou.

❯ Po příjezdu 601 do ÚLh najede na konec soupravy jiné HV a souprava jede směr Praha. Čekáš na příjezd 603, zapřáhneš a jedeš do Prahy.

❯ 603 připravuješ na 141, odjezd 8:19.

❯ 29012 bereš vlakovou od 2516, příjezd 8:35.


ⓘ dodatečné informace z provozu - zobrazí se po rozkliku

"Chlapci, ještě bych doplnil pár novych poznatků z nočních Teplic. Cesta tam je relativně volná, do Roudnice -3 i se 150. V Ústí se 150 žádný změny. Vlakoš ráno na Sv přijede 3:52 na Západ do peronu. Odjezd Sv je ve 4:00, takže tak docela na fest. Jinak z Teplic jsem dovezl -2, jízdní doby jsou ostrý, ale nemusel jsem čekat na vnějším, než odjede Os do Lysé, vzal mě kolem něj a po KB a hlavní. Jinak 6 minut na výměnu HV vymyslel opravdu idiot.. S Vectronem není šance odjet včas. Na 603 jsem díky 150 odjel přesně, před Lovo jsem se plouzil za osobakem. V Lovosicich ve všední den prej nemá koleje, takže mě vzal podél zdi, do ranziru a pak až rovnou do tratě, vjizdel jsem přesně na čas a než jsem to cele projel, tak na odjezdu +4, které jsem si i při využití maximálního potenciálu řady 150 držel až do Roztok, kde jsem zase chytil 4 minuty zpozdeny osobak do Prahy. Takže taková malá rada, ve všední den neřešte dohánění zpoždění, stejně to nestáhnete."

Jan Jaroš, 19.12.2023

"...pár postřehů z 22.TD (Teplice). Sv se zapřahá na SK, JZB!!!!! a soupis tamtéž. Toto provádí rušnovodič ŽSSK, který pak jde spát na Abito. Ten můj uvítal dřívější vystřídání. Původní ZOB je na loko. Pokud budete mít loko z depa, tzn bez ZOB, upozorněte vozmistra na potřebu vykonání ÚZB.
Dále dle poznámek.
Jízdní doby do Teplic již nejsou tak volné, jako vloni a přepřah v Ústí za 6 minut s Vectronem je nesmysl.
Po příjezdu 603 na hlavák ještě objíždíme sv a chystáme 141."

David Chaloupka, 13.12.2023


22.TD 600-603: PÁ

pro zvětšení klikni na tabulku

❯ 600 bereš od 140, příjezd 19:55.

❯ V ÚLh po příjezdu objedeš, zatáhneš na kol. 5a (Plato) a aktivně odstavíš, klíče do nástupní místnosti strojvedoucích ÚLz.

❯ 600 přechází druhý den na 618.

❯ Provedení posunu se může lišit, posunuj dle pokynů vedoucího posunu ÚLh.

❯ Pro odpočinek možno využít nástupní místnosti ÚLZ a spací místnosti přímo naproti, klíče v nástupní místnosti ÚLZ. Viz i Organizační opatření v MAPSISu, vstup na In-kartu.

❯ 29601 bereš odstavenu od 29602, příjezd 00:04.

❯ Sv 29611 odjíždět z žst. až po nahlášení vlakové čety! Sv 29611 pojede i vlaková četa!

❯ V Teplicích 29601/601 posun bez posunové čety. JZB s četou.

❯ Po příjezdu 601 do ÚLh najede na konec soupravy jiné HV a souprava jede směr Praha.

❯ Zajedeš pro soupravu 603, vysuneš do ÚLh a jedeš do Prahy.

❯ 603 připravuješ na 141, odjezd 8:19.


ⓘ dodatečné informace z provozu - zobrazí se po rozkliku

"Chlapci, ještě bych doplnil pár novych poznatků z nočních Teplic. Cesta tam je relativně volná, do Roudnice -3 i se 150. V Ústí se 150 žádný změny. Vlakoš ráno na Sv přijede 3:52 na Západ do peronu. Odjezd Sv je ve 4:00, takže tak docela na fest. Jinak z Teplic jsem dovezl -2, jízdní doby jsou ostrý, ale nemusel jsem čekat na vnějším, než odjede Os do Lysé, vzal mě kolem něj a po KB a hlavní. Jinak 6 minut na výměnu HV vymyslel opravdu idiot.. S Vectronem není šance odjet včas. Na 603 jsem díky 150 odjel přesně, před Lovo jsem se plouzil za osobakem. V Lovosicich ve všední den prej nemá koleje, takže mě vzal podél zdi, do ranziru a pak až rovnou do tratě, vjizdel jsem přesně na čas a než jsem to cele projel, tak na odjezdu +4, které jsem si i při využití maximálního potenciálu řady 150 držel až do Roztok, kde jsem zase chytil 4 minuty zpozdeny osobak do Prahy. Takže taková malá rada, ve všední den neřešte dohánění zpoždění, stejně to nestáhnete."

Jan Jaroš, 19.12.2023

"...doplním jen pramálo k Chalupově mailu.
Měl jsem páteční Teplice.Též jsem střídal kolegu již na FK 101 na PHJ, avšak téměř v čase osy. Je to fíra od 140, takže doporučím přes služební telefon (ČD kontakty) dohledat číslo a domluvit se s ním, kde se právě nachází. Též uvítal, že nebude muset zpět ze Záběhlic pěšky, spaní mají na Abitu. JZB už byla hotová a papíry také na 101, pak už to bylo téměř na průjezd pryč.
Na tento výkon jsem dostal Krysu 203. Cesta probíhala bez problémů, v Neláči klasicky zkouška izolačního stavu TM, vydržela Mrkající V Ústí veškerý posun a technologie jako minulý rok. (Měl jsem ten fofrstykač, takže jsem nic neměnil). Ráno do Teplic bez rozkazu, což bylo snad poprvé za všechny ty roky. Rychlostníky v celé trase zatím stejné. Sobota, takže 603 na 5A. Do Prahy jsou jízdní doby hodně utažený, jízdní doba kratší a v Holešovicích je zase obrácený Téčko. Zatím co minulý rok by to dojel včas i Peršing na půl, letos ta 150 přesně kopíruje jízdní řád, takže s žádným náskokem moc nepočítejte"

Jan Jedlička, 16.12.2023