Červeně jsou zvýrazněny významnější změny oproti minulé verzi.
AKTUALIZACE 15.3.2024 22:00
TURNUSOVÝ DEN
(Při aktivním filtru nebude možné použít horní tlačítka TD pro přesun na určitý turnusový den. Pro reset filtru použij tlačítko "Zobraz vše")
1.TD 29361-9619: PO-PÁ
❯ Loko je odstavena od 29371, příjezd 7:56.
❯ Loko vždy odstavena na kol. 518, souprava v bramborách, sestavení soupravy zálohou na kol. 511.
❯ 29361 v ŽST Praha hl.n. zastavení pro nástup posunové čety!
❯ 29361 po příjezdu na PMv (Masarykovo-Viadukt) vyjedeš s posunovačem směr Bubny a zasunete do Dvorany.
❯ V Kralupech objetí s posunovačem.
❯ 9607 předáváš na 29370, odjezd 7:04.
❯ 9616 bereš vlakovou ej od 9312, příjezd 7:00.
"Pár cenných rad.
1. Místo odstavení lokomotivy a uložení klíčů není vždy stejné (ověřeno praxí). V ideálním případě telefonicky kontaktovat výpravčího odjezd večer před směnou a zjistit, kde lokomotiva stojí a zda jsou klíče u něj. V případě neúspěchu zkusit strojmistra 471.
2. Průvodce v odjezdu má dle informací od výpravčího přerušení do 3:30. Do této doby tam nikoho nepřivěsí, není tedy nutno ráno spěchat.
3. Oba Peršingy (074 a 087) mají původní LVZ, takže nezapomínat při objíždění na vypnutí LVZ.
Kdo zapomene, daleko nedojede.
4. Nutno si oprášit znalost spodních rychlostníků z Prahy do Kralup a zpět.
5. Pokud budeme v Kralupech chtít udržet dobrou atmosféru u staničních zaměstnanců, v případě vjezdu na čtvrtou kolej nutno zastavit čelem vedle domečku (asi výtah) nebo až za ním viz. obrázek zde.
Výpravčím tak zůstane volný přechod před dopravou i po objetí a posunovač nebude mít přechod v místě rozpojení."
Jan Jedlička, 20.12.2023
"Zdar hoši,
Ještě bych doplnil info ke směně 111/01.
Ráno jsem cca hodinu hledal klíče od mašiny na ONJ. Kolega, co ráno přiváží 29370, odstavil masinu na 518. kolej a klíče dal ke strojmistrům. Strojmistři tam na ně nemají háček s popiskem, protože k nim klíče nepatří. Tudíž mi bylo řečeno, že klíče jsou v Záběhlicích (strojmistr si jich nevšiml, byly pověšeny u nějakých ostatních náhradních klíčů).
Po příjezdu do Libně mě vzali na 101. kolej. Volal jsem na CDP s dotazem, zda budeme objíždět tady, nebo ještě dál. Na to se mě výpravčí s údivem zeptal: ,,ty budeš objíždět?!".
Na PMn Viaduktu se musí posunovat až za označník, souprava se nevejde. 9604 a 9607 vždy s 10 minutami zpoždění, v Kralupech vycházelo objetí jen tak tak."
Martin Fojta, 13.12.2023
"...navážu na Martinovo info o 111/1
Já měl mašinu v 500a a klíče u výpravčího v Záběhlicích. V Libni úplně stejný scénář, příjezd na 101, telefonát a údiv.
Jinak největší problém byla asi spolupráce s Kralupskou vlakvedoucí, která zápasila s brzděnkou a s TB5. "
Vojta Valeš, 13.12.2023
"...chtěl bych se podělit o nějaké maličkosti ze směny 111/1.
Dostal jsem čtyři patrové vozy ale do provizorní zastávky Praha Holešovice zastávka se vejdou jenom tři vozy a to ještě jen tak tak.
Práce s posunovači byla výborná jak na Masarykově nádraží, tak v Kralupech nad Vltavou. Pozor ale na děličník při zasouvání soupravy k perónu na Masarykově nádraží.
Jinak se snad nic záludného nestalo."
Radek Toula, 11.12.2023
1.TD DispD: SO
❯ Po vystavení z depa, nahlásit se na CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213 kde se domluví posun a rozhodnou o umístění.
❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).
1.TD DispD: NE
❯ Po vystavení z depa, nahlásit se na CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213 kde se domluví posun a rozhodnou o umístění.
❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).
3.TD 9931-8835: PO-ČT
❯ 9931 bereš od 9931, příjezd 9:14, v depu Libeň odstavuješ na 9940.
❯ 9636 bereš od 9927, příjezd 8:56, udělat ÚZB+ZOB, souprava jezdí do druhého dne.
❯ 9651/9904 odstavíš na místo dle pokynů výpravčího, nocleh v budově žst. Masarykovo 3. patro, stejný vchod jako sídlo OŘOD-S. Telefon na recepci nocležny: +420 607 400 100. Detailní popis najdeš v MAPSISu, hledej Odpočinkové místnosti a ubytovací zařízení.
❯ 9929 předáváš na 9924, odjezd 08:33.
❯ Na Smíchově je k dispozici místnost pro PDOJ či přerušení společná s vlakovými četami, vchod přímo z 1. nástupiště, vchod zabezpečen elektronickým zámkem (kód zde), detailní popis v MAPSISu - hledej Místnosti určené k čerpání přerušení ve směně, k dispozici rovněž skříňka jen pro TS 111 zabezpečená zámkem, aktuální kód zámku naleznete zde.
❯ 8828 bereš postrk od 8825, příjezd 9:39.
❯ 8835 spojíš s Sv8838 z Phj, příjezd 12:34 a jede postrk 8838.
3.TD 9409-71080: PÁ
❯ 9409 bereš postrk od 5808, příjezd 9:04.
❯ 9416 předáváš na 5823, odjezd 11:50.
❯ 929 bereš od 681, příjezd už 11:12.
❯ V HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.
❯ 942 po příjezdu na Phn připravíš 955, poté vzájemná osa se strojvedoucím 922, příjezd 19:43 a 71080 do depa Vrš.
3.TD 5813-5820: NE
❯ 5813 bereš od 9408, příjezd 7:36.
❯ 5813 pokračuje dále do Kon, stejně tak bereš 5815 z PHm, příjezd 9:49 a pokračuješ do Kon.
❯ 5820 předáváš na 9417, odjezd 13:20.
4.TD 9996-514: PO
❯ 9929 předáváš na 9924, odjezd 8:33.
❯ Na Smíchově je k dispozici místnost pro PDOJ či přerušení společná s vlakovými četami, vchod přímo z 1. nástupiště, vchod zabezpečen elektronickým zámkem (kód zde), detailní popis v MAPSISu - hledej Místnosti určené k čerpání přerušení ve směně, k dispozici rovněž skříňka jen pro TS 111 zabezpečená zámkem, aktuální kód zámku naleznete zde.
❯ 514 přijede 9:18, na Phj odstavíš na 29337, odjezd 16:59.
7.TD 9916-9959: PO-PÁ
❯ 9916 bereš od 9915, příjezd 6:40.
❯ 9927 odstavuješ v depu Libeň na 9636.
❯ 9940 bereš od 9931, příjezd 9:41.
❯ 9943 předáváš na 9946, odjezd 14:33.
❯ Na Smíchově je k dispozici místnost pro PDOJ či přerušení společná s vlakovými četami, vchod přímo z 1. nástupiště, vchod zabezpečen elektronickým zámkem (kód zde), detailní popis v MAPSISu - hledej Místnosti určené k čerpání přerušení ve směně, k dispozici rovněž skříňka jen pro TS 111 zabezpečená zámkem, aktuální kód zámku naleznete zde.
❯ 9950 bereš od 9947, příjezd 15:10.
❯ 9959 předáváš na 9962, odjezd 18:33.
8.TD 9630-9356: PO-PÁ
❯ 9630 bereš od 8604, příjezd 12:00.
❯ Po příjezdu spojíš s 8608, příjezd 14:00 a jedeš 9335.
❯ 9340 předáváš na 9347, odjezd 17:23.
❯ 9349 bereš od 9342, příjezd 17:30, v Kon se zadní ej odpojí a jede 9354, odjezd 19:18, ty zůstáváš se svojí ej na 9356.
❯ 9356 předáváš na 8615, odjezd 21:23.
9.TD DispO-DispR: PO-ČT
❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).
❯ Při výjezdu dohodnut posun s CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213.
❯ Dispečerská souprava nocuje v depu Libeň, strojvedoucí v Hotelu Step.
❯ Vlaky Sv 71130 a 71138 se aktivují v případě potřeby.
9.TD DispO: PÁ
❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).
❯ Při výjezdu dohodnut posun s CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213.
❯ Vlaky Sv 71130 a 71138 se aktivují v případě potřeby.
❯ Dispečerková souprava zůstává přes víkend v celku (nebo dispozic strojmistra), pravidelně odstavena na koleji 514.
❯ 29098 sleduj orientaci soupravy - přijeď vždy Syslem do Phj (Odjezd) kvůli orientaci všech souprav stejně, kvůli prohozu a řazení vozidel. Otočení soupravy dohodni se strojmistrem Phj2.
❯ s9995 + s9651: Po příjezdu do Phj všechny Sysly zajíždí do kolejí 512 - 518, zde loko odstupují, připravíš soupravy na odtažení (viz manuál v MAPSISu).
❯ Záloha ve 22:40 odtáhne všechny soupravy. Loko se následně spojí v konvoj a odjedeš do depa Vrš.
❯ Vše provádíš s kolegy 111/15 (9967) a 111/20 (9931). Děčíňák od 9965 předá loko a jede spát na Phn.
10.TD DispR: PO
❯ Celá souprava, včetně loko je pravidelně odstavena v Záběhlicích v koleji 514. V případě mimořádností se informuj u strojmistra Phj2.
❯ Souprava bude na výkon vyčkávat ve výtažné koleji B (ve šturcu pod CDP).
❯ Vlaky 71130 a 71138 se aktivují v případě potřeby.
❯ Při výjezdu dohodnut posun s CDP GSM-R 1333 nebo +420 972 095 213.
14.TD 9924-9967: PO-PÁ
❯ 9924 bereš od 9929, příjezd 8:20.
❯ 9935 zůstává na 9942, před 9942 ÚZB.
❯ 9951 předáváš na 9954, odjezd 16:33.
❯ Na Smíchově je k dispozici místnost pro PDOJ či přerušení společná s vlakovými četami, vchod přímo z 1. nástupiště, vchod zabezpečen elektronickým zámkem (kód zde), detailní popis v MAPSISu - hledej Místnosti určené k čerpání přerušení ve směně, k dispozici rovněž skříňka jen pro TS 111 zabezpečená zámkem, aktuální kód zámku naleznete zde.
❯ 9958 bereš od 9955, příjezd 17:10.
❯ 9967 předáváš na 9967, odjezd 20:22.
14.TD 5899-5898: SO
❯ Pokaždé se jedná o tři EJ 471.
❯ V SO připravuje vlakovou TS 411/13 (9355), vloženou a postrk TS 413/13 (9413).
❯ V NE připravuje vše TS 411/2 (9427).
❯ Jsi po celou dobu mytí EJ 471 k dispozici (PDOJ čerpáš ve vhodných provozních prostojích).
❯ Po příjezdu vlaku Sv 5899 najede na soupravu záloha a přivěsí HV 714 na EJ 471. V čase hranic 09:09 odtáhne soupravu 3x EJ 471 na myčku OV HK.
❯ Asistuješ při posunu na myčce - vše dle dispozic strojníka myčky HK, vedoucího posunu OV HK a strojvedoucího zálohy 714.
❯ Po umytí všech tří EJ 471 následně jednotky záloha připraví k odsunu do ŽST HK hl.n. Strojvedoucí zálohy v čase hranic z myčky OV HK 15:20 hodin odsune 3x EJ 471 na 9. staniční kolej do ŽST.
❯ Včasný soupis VD zajistí vedoucí vozmistr HK ve spolupráci s vozmistry ve směně.
14.TD 5899-5898: NE
❯ Pokaždé se jedná o tři EJ 471.
❯ V SO připravuje vlakovou TS 411/13 (9355), vloženou a postrk TS 413/13 (9413).
❯ V NE připravuje vše TS 411/2 (9427).
❯ Jsi po celou dobu mytí EJ 471 k dispozici (PDOJ čerpáš ve vhodných provozních prostojích).
❯ Po příjezdu vlaku Sv 5899 najede na soupravu záloha a přivěsí HV 714 na EJ 471. V čase hranic 09:09 odtáhne soupravu 3x EJ 471 na myčku OV HK.
❯ Asistuješ při posunu na myčce - vše dle dispozic strojníka myčky HK, vedoucího posunu OV HK a strojvedoucího zálohy 714.
❯ Po umytí všech tří EJ 471 následně jednotky záloha připraví k odsunu do ŽST HK hl.n. Strojvedoucí zálohy v čase hranic z myčky OV HK 15:20 hodin odsune 3x EJ 471 na 9. staniční kolej do ŽST.
❯ Včasný soupis VD zajistí vedoucí vozmistr HK ve spolupráci s vozmistry ve směně.
15.TD 9967-9923: PO-ČT
❯ 9967 bereš od 9967, příjezd 20:10.
❯ Střídání WTB: jsi k dispozici pro případné rozřazení souprav, spolupráci s dílnou, zbrojení, aj.
❯ 9923 předáváš na 9922, odjezd 8:03.
15.TD 9967-8813: PÁ
❯ 9967 bereš od 9967, příjezd 20:10.
❯ s9993: Po příjezdu do Phj všechny Sysly zajíždí do kolejí 512 - 518, zde loko odstupují, připravíš soupravu na odtažení (viz manuál v MAPSISu).
❯ Záloha ve 22:40 odtáhne všechny soupravy. Loko se následně spojí v konvoj a odvezeš do depa Vrš.
❯ Vše provádíš s kolegy 111/9 (DispO) a 111/20 (9931). Děčíňák od 9965 předá loko a jede spát na Phn.
❯ 8813 předáváš na 8814, odjezd 6:45.
15.TD 5815-5837: SO
❯ 5815 bereš od 9410, příjezd 8:36, v Nbh předáváš a pokračuje dál.
❯ 5818 bereš od 5818, příjezd 10:56.
❯ 9422 předáváš na 5831, odjezd 14:50.
❯ 9421 bereš od 5826, příjezd 15:04.
❯ 5837 v Nbh předáváš a pokračuje dál, odjezd 19:01.
15.TD 9900-9923: NE
❯ 71160 jede v řazení 4x 162 WTB pro 9900, 9990, 9992 a 9996. Dispečerková souprava zůstává přes víkend v celku (nebo dle dispozic strojmistra).
❯ Loko přiveze strojvedoucí 111/21, jede s ním děčíňák.
❯ Všechny soupravy jsou nově otočené stejně, tj loko z odjezdu v čele k Edenu. Všechny loko na 71160 tedy jedou z depa otočeny 2. stanovištěm do Jihu.
❯ Po příjezdu 71160 loko rozházet vždy po jedné do kolejí 512 - 518 až k zarážedlu dle pokynů výpravčího.
❯ s71160^ = loko pro 9996, s71160pohotová = loko pro 9900.
❯ Konkrétní přiřazení loko k soupravě dohodni dle možnosti s výpravčím Záběhlice a strojmistrem Phj2.
❯ 21:40 záloha nasune 9992, 9990, 9902 na loko, 23:00 záloha nasune 9996, případně i 29099 na loko.
❯ 512 - 518 stojí Sysly připravené na ranní výjezdy, hranice vždy 40´ před odjezdem vlaku.
❯ 9923 předáváš na 9922, odjezd 8:03.
20.TD 9409-948: PO-ČT
❯ 9409 bereš postrk od 5808, příjezd 9:04.
❯ 9416 předáváš na 5823, odjezd 11:50.
❯ 929 bereš odstavenu od 681, příjezd už 11:12.
❯ V HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.
❯ p955: po dojetí 942 do Phn připravíš 955, poté vzájemná osa se strojvedoucím 922, příjezd 19:43.
❯ Po 71080 nocleh v depu Vrš, pokoj 307, klíče u strojmistra, viz Organizační opatření v MAPSIS.
❯ 921 V HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.
❯ 948 předáváš na 688, odjezd 12:45.
20.TD 9931-9651: PÁ
❯ 9931 bereš od 9931, příjezd 8:40, v depu Libeň odstavíš na 9940.
❯ 9636 bereš odstavenu od 9927, příjezd 8:56.
❯ Po příjezdu do Phj všechny Sysly zajíždí do kolejí 512 – 518, zde loko odstupují, připravíš soupravu na odtažení (manuál v MAPSISu).
❯ Záloha ve 22:40 odtáhne všechny soupravy, loko přidáš k Lv 71161 do depa Vrš, odváží strojvedoucí 111/15 (9967).
❯ Vše provádíš s kolegy 111/15 (9967) a 111/5 (DispO). Děčíňák od 9965 předá loko a jede spát na Phn.
20.TD 949-71080: SO
❯ 949 bereš od 928, příjezd 13:43.
❯ 949 v HKh záloha přestaví soupravu v ŽST.
❯ V HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.
20.TD 949-948: NE
❯ 949 bereš od 928, příjezd 13:43.
❯ Po 71080 nocleh v depu Vrš, pokoj 307, klíče u strojmistra, viz Organizační opatření v MAPSIS.
❯ 921 v HKh postupuj dle pokynů výpravčího a vedoucího posunu.
❯ 948 předáváš na 688, odjezd 12:45.
21.TD 2561-9306: SO
❯ 2561 bereš od 2554, příjezd 18:05.
❯ U vlaku 8891 v ŽST Praha hl.n. zastavení pro nástup vlakové čety!
❯ 9306 předáváš na 9313, odjezd 5:53.
21.TD Střídání WTB: NE
❯ 71160 jede v řazení 4x 162 WTB (pro 9900, 9990, 9992 a 9996). Dispečerková souprava zůstává v celku v Phj na 514.
❯ Jede s námi ještě děčíňák z TS 161.
❯ Připravuješ Sv 9990 a 9992. Sv 9992 přestavíš do odjezdové koleje, provedeš brzdu s vozmistrem a předáváš před těsně odjezdem.
❯ Všechny soupravy jsou nově otočené stejně, tj loko z odjezdu v čele k Edenu. Všechny loko na 71160 tedy jedou z depa otočeny 2. stanovištěm do Jihu.
❯ Po příjezdu 71160 loko rozházet po vždy po jedné do kolejí 512 - 518 až k zarážedlu dle pokynů výpravčího. Konkrétní přiřazení loko k soupravě dohodni dle možnosti s výpravčím Záběhlice a strojmistrem Phj2.
❯ 21:40 záloha nasune 9992, 9990, 9902 na loko, ve 23:00 záloha nasune na loko 9996, případně i 29099.
❯ V 512 - 518 stojí Sysly připravené na ranní výjezdy, hranice před vlaky 40 min před odjezdem.
22.TD 600-29012: celý týden mimo PÁ a SO
❯ 600 bereš od 140, příjezd 19:55.
❯ V ÚLh po příjezdu objedeš, zatáhneš na kol. 5a (Plato) a aktivně odstavíš, klíče do nástupní místnosti strojvedoucích ÚLz.
❯ 600 přechází druhý den na 620, odjezd 4:40.
❯ Provedení posunu se může lišit, posunuj dle pokynů vedoucího posunu ÚLh.
❯ Pro odpočinek možno využít nástupní místnosti ÚLZ a spací místnosti přímo naproti, klíče v nástupní místnosti ÚLZ. Viz i Organizační opatření v MAPSISu, vstup na In-kartu.
❯ 29601 bereš odstavenu od 29602, příjezd 00:04.
❯ Sv 29611 odjíždět z žst. až po nahlášení vlakové čety! Sv 29601 pojede i vlaková četa!
❯ V Teplicích 29601/601 posun bez posunové čety. JZB s četou.
❯ Po příjezdu 601 do ÚLh najede na konec soupravy jiné HV a souprava jede směr Praha. Čekáš na příjezd 603, zapřáhneš a jedeš do Prahy.
❯ 603 připravuješ na 141, odjezd 8:19.
❯ 29012 bereš vlakovou od 2516, příjezd 8:35.
"Chlapci, ještě bych doplnil pár novych poznatků z nočních Teplic. Cesta tam je relativně volná, do Roudnice -3 i se 150. V Ústí se 150 žádný změny. Vlakoš ráno na Sv přijede 3:52 na Západ do peronu. Odjezd Sv je ve 4:00, takže tak docela na fest. Jinak z Teplic jsem dovezl -2, jízdní doby jsou ostrý, ale nemusel jsem čekat na vnějším, než odjede Os do Lysé, vzal mě kolem něj a po KB a hlavní. Jinak 6 minut na výměnu HV vymyslel opravdu idiot.. S Vectronem není šance odjet včas. Na 603 jsem díky 150 odjel přesně, před Lovo jsem se plouzil za osobakem. V Lovosicich ve všední den prej nemá koleje, takže mě vzal podél zdi, do ranziru a pak až rovnou do tratě, vjizdel jsem přesně na čas a než jsem to cele projel, tak na odjezdu +4, které jsem si i při využití maximálního potenciálu řady 150 držel až do Roztok, kde jsem zase chytil 4 minuty zpozdeny osobak do Prahy. Takže taková malá rada, ve všední den neřešte dohánění zpoždění, stejně to nestáhnete."
Jan Jaroš, 19.12.2023
"...pár postřehů z 22.TD (Teplice).
Sv se zapřahá na SK, JZB!!!!! a soupis tamtéž. Toto provádí rušnovodič ŽSSK, který pak jde spát na Abito. Ten můj uvítal dřívější vystřídání. Původní ZOB je na loko. Pokud budete mít loko z depa, tzn bez ZOB, upozorněte vozmistra na potřebu vykonání ÚZB.
Dále dle poznámek.
Jízdní doby do Teplic již nejsou tak volné, jako vloni a přepřah v Ústí za 6 minut s Vectronem je nesmysl.
Po příjezdu 603 na hlavák ještě objíždíme sv a chystáme 141."
David Chaloupka, 13.12.2023
22.TD 600-603: PÁ
❯ 600 bereš od 140, příjezd 19:55.
❯ V ÚLh po příjezdu objedeš, zatáhneš na kol. 5a (Plato) a aktivně odstavíš, klíče do nástupní místnosti strojvedoucích ÚLz.
❯ 600 přechází druhý den na 618.
❯ Provedení posunu se může lišit, posunuj dle pokynů vedoucího posunu ÚLh.
❯ Pro odpočinek možno využít nástupní místnosti ÚLZ a spací místnosti přímo naproti, klíče v nástupní místnosti ÚLZ. Viz i Organizační opatření v MAPSISu, vstup na In-kartu.
❯ 29601 bereš odstavenu od 29602, příjezd 00:04.
❯ Sv 29611 odjíždět z žst. až po nahlášení vlakové čety! Sv 29601 pojede i vlaková četa!
❯ V Teplicích 29601/601 posun bez posunové čety. JZB s četou.
❯ Po příjezdu 601 do ÚLh najede na konec soupravy jiné HV a souprava jede směr Praha.
❯ Zajedeš pro soupravu 603, vysuneš do ÚLh a jedeš do Prahy.
❯ 603 připravuješ na 141, odjezd 8:19.
"Chlapci, ještě bych doplnil pár novych poznatků z nočních Teplic. Cesta tam je relativně volná, do Roudnice -3 i se 150. V Ústí se 150 žádný změny. Vlakoš ráno na Sv přijede 3:52 na Západ do peronu. Odjezd Sv je ve 4:00, takže tak docela na fest. Jinak z Teplic jsem dovezl -2, jízdní doby jsou ostrý, ale nemusel jsem čekat na vnějším, než odjede Os do Lysé, vzal mě kolem něj a po KB a hlavní. Jinak 6 minut na výměnu HV vymyslel opravdu idiot.. S Vectronem není šance odjet včas. Na 603 jsem díky 150 odjel přesně, před Lovo jsem se plouzil za osobakem. V Lovosicich ve všední den prej nemá koleje, takže mě vzal podél zdi, do ranziru a pak až rovnou do tratě, vjizdel jsem přesně na čas a než jsem to cele projel, tak na odjezdu +4, které jsem si i při využití maximálního potenciálu řady 150 držel až do Roztok, kde jsem zase chytil 4 minuty zpozdeny osobak do Prahy. Takže taková malá rada, ve všední den neřešte dohánění zpoždění, stejně to nestáhnete."
Jan Jaroš, 19.12.2023
"...pár postřehů z 22.TD (Teplice).
Sv se zapřahá na SK, JZB!!!!! a soupis tamtéž. Toto provádí rušnovodič ŽSSK, který pak jde spát na Abito. Ten můj uvítal dřívější vystřídání. Původní ZOB je na loko. Pokud budete mít loko z depa, tzn bez ZOB, upozorněte vozmistra na potřebu vykonání ÚZB.
Dále dle poznámek.
Jízdní doby do Teplic již nejsou tak volné, jako vloni a přepřah v Ústí za 6 minut s Vectronem je nesmysl.
Po příjezdu 603 na hlavák ještě objíždíme sv a chystáme 141."
David Chaloupka, 13.12.2023